martes, 2 de agosto de 2011

compartint animació...

U-dos, u-dos...provant, provant...S'escolta?


Després de pensar-ho durant uns minuts em decidisc a iniciar la gestió d'un blog per a publicar algunes reflexions i compartir, amb els possibles seguidors (si algun dia els hi ha), experiències, crítiques i propostes.


Aquesta decisió es justifica amb la necessitat de cooperar, associar, col·laborar, etc. En definitiva, participar d'una reflexió activa i col·lectiva sobre el concepte i metodologia pròpia de l'animació sociocultural. Un poc allò que ja faig amb el seguiment i la lectura d'alguns altres blogs d'interès, revistes digitals o cavil·lant amb els meus antics companys i companyes del cicle d'animació sociocultural. Però en aquesta ocasió, tinc la pretensió de poder ampliar el cercle per al debat. Espere tenir sort i fer bons amics i bones amigues.


Un altre dels objectius d'aquesta iniciativa que comence, és obligar-me a fer un seguiment més continuat del que apareix en la xarxa sobre els meus temes de referència, compartint-los a través de post en aquest nou mur digital. A més, jure "per la meua consciència i honor" publicar més d'un post setmanal...he après que les eines 2.0 s'alimenten de la contínua actualització. Açò és complicat, però s'intentarà.


Finalment, i per a finalitzar aquesta Declaració d'Intencions, enumere els meus actuals temes d'interès, que són: la cultura comunitària, la participació i el empoderament ciutadà. En definitiva, redescobrir el concepte de l'Animació Sociocultural.


M'acompanyeu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario